donderdag 25 november 2010

Doelgroep, Doelstelling & Product


Doelgroep:
De doelgroep is jongeren tussen de 18 en 24 jaar, die weinig tijd hebben om te sporten.

Doelstelling:
Onze doelstelling is om 35% van de jongeren tussen de 18 en 24 jaar, die weinig tijd hebben om te sporten, een gewichtsbandje te laten dragen voor een periode van drie maanden.
De ondersteunende media voor ons product is een applicatie voor alle smartphones. Dit doen we door een aantrekkelijk design te maken, waardoor het niet lelijk is. We maken ook een applicatie voor alle soorten smartphones, waarin je een eigen design van het gewichtsbandje kan maken. Op deze applicatie zijn de mogelijkheden voor design beperkt. Voor de volledige versie moet je naar de website gaan. Maar omdat je op de applicatie al een begin van de design hebt, wordt je design opgeslagen met een code. Deze code moet je invullen op de website, zodat je gelijk verder kan gaan met het ontwerp. Zodra je klaar bent met de design op de website, kan je de design opslaan op je eigen account. Om een account te maken moet je je NAW-gegevens invullen. Ook moet het duidelijk worden dat het gratis is. Dankzij de gegevens hebben wij ook meteen informatie over de consument wat we in de toekomst ook kunnen gebruiken als database.

Om het product uit te breiden, hebben we ervoor gekozen om verschillende soorten variaties qua design en gewicht aan te bieden. Hiervoor is het van belang dat de gebruiker beseft dat de gewichtsbandjes ervoor zorgt dat de spieren meer kunnen verdragen dan normaal. Aan het gewichtsbandje zit een compact lusje, waardoor je nog meer sport kan uitoefenen. Zo kan je een trainingsset verkopen. Deze trainingsset is bedoeld voor een intensieve training thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten